Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
1. Jak długo będę czekał na towar od momentu złożenia zamówienia?
Każdy towar niezależnie od wybranej formy płatności najpóźniej w ciągu 48 godzin od przyjęcia zamówienia, jednak 99% wysyłek realizowana jest przez nas w ciągu 24 godzin od tego momentu.Powyższe warunki obowiązują dla zamówień złożonych w poniedziałek, wtorek, środę, czwartek oraz piątek do godziny 16:00. W przypadku zamówień złożonych po tym terminie oraz w weekend, wysyłka zostanie zrealizowana w poniedziałek.Przesyłki dostarcza firma kurierska InPost - czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.
2. Jaką firmą kurierską wysyłacie towar? Jak realizowane są dostawy?
Tylko i wyłącznie firma kurierską Inpost - poprzez usługę Paczkomaty 24/7 oraz kuriera. Szczegóły dostawy znajdziesz w zakładce Czas i forma dostawy. Przy złożeniu zamówienia powyżej 200 PLN dostawę zrealizujemy na koszt sklepu.
3. Czy mogę odebrać towar osobiście?
Niestety nie, sklep nie prowadzi odbiorów osobistych i sprzedaży bezpośredniej.
Sprzedaż odbywa się wyłącznie na odległość wysyłkowo.
4. Czy mogę dostać dodatkowy rabat?
Nie przewidujemy rabatów wolumenowych, jednak nasz sklep prowadzi program lojalnościowy, który pozwala na wymianę punktów zebranych w ramach zrealizowanych zamówień na produkty dostępne w sklepie. Ponadto, realizowane są okazjonalne kupony rabatowe emitowane w ramach akcji promocyjnych.
5. Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, wystawiamy fakturę VAT do każdego zamówienia.
6. Czy sprzedajecie przeterminowane filmy fotograficzne?
Nie, nie sprzedajemy filmów przeterminowanych, każdy z oferowanych produktów posiada aktualną datę ważności.
7. Jak się z wami najlepiej kontaktować, zapytać o produkt?
Masz pytania? Napisz do nas - shop@kupklisze.pl
8. Jak dowiedzieć się czy przesyłka została już wysłana?
W dniu wysłania towaru wysyłamy informacje na ten temat. Ponadto firma kurierska Inpost
wysyła powiadomienia e-mailowe z numerem nadania i możliwością śledzenia przesyłki.
9. Zrobiłem zamówienie i nie mam żadnego potwierdzenia - co zrobić?
Po złożeniu przez Ciebie zamówienia system sklepu od razu wysyła z automatu potwierdzenie zamówienia. W treści maila jest podziękowanie za złożone zamówienie oraz numer zamówienia. Jeśli takiego maila nie otrzymałeś - skontaktuj się z nami. Czasem zdarza się, że zamówienie nie przejdzie przez system jednak znacznie częściej przyczyną braku potwierdzenia złożenia zamówienia jest błędny adres e-mailowy wpisany w czasie wypełniania formularza dostawy.
10. Czy muszę się rejestrować w sklepie?
Rejestracja w sklepie nie jest obowiązkowa. Jeśli to tylko zakup jednorazowy - wystarczy jak podasz wszystkie niezbędne dane potrzebne do prawidłowego zaadresowania przesyłki - nic więcej od Ciebie nie będziemy wymagać.
11. Czy warto się zarejestrować w sklepie?
Tak, przede wszystkim dlatego, że dzięki rejestracji możesz skorzystać z naszego programu lojalnościowego, który umożliwia wymianę punktów zebranych za zakupy w sklepie na produkty oferowane na stronie. Po drugie, przy kolejnym zakupie u nas nie będziesz trzeba kolejny raz wypełniać danych w formularzu zamówienia. Po trzecie - system sklepu pamięta wszystkie złożone przez Ciebie zamówienia- możesz w dowolnym momencie je przeglądać i sprawdzić co i za ile ostatnio u nas kupiłeś.
12. Zapomniałem hasła i nie mogę się zalogować na swoje konto - co zrobić?
W takim wypadku należy skorzystać z opcji odzyskiwania hasła.
13. Czy mogę zamówić wysyłkę na adres inny niż mój adres zamieszkania?
Tak. Wysyłamy w dowolne miejsce w Polsce - to Ty decydujesz gdzie przesyłka ma być dostarczona.